تشکر از شرکت نت افراز

حدود دو سالی می‌شود که از خدمات هاست و دامین شرکت نت افراز، هم برای این وبلاگ و هم برای چند سایت دیگر استفاده می‌کنم. در این مدت هیچگاه نشد که مشکلی برایم به وجود آید و تیم خوب پشتیبانی این شرکت در کمتر از ۱۰ ساعت  (معمولا کمتر) جوابگو نباشند و مشکل را حل نکنند.

چند روز پیش اشتباهی از جانب این شرکت رخ داد و من هم طی تیکتی به آنها این موضوع را اطلاع دادم. چند ساعت بعد در کمال تعجب تیکتی دریافت کردم که در آن، ضمن اینکه صادقانه اشتباه خود را قبول کرده بودند، کلیه هزینه‌ها تا سررسید بعدی را نیز تقبل کردند.

کار آنها برایم مصداق بارز حرفه‌ای‌گری و این جمله پاتریک لنچیونی بود.

اهمیت و بزرگی چنین رفتاری زمانی مشخص می‌شود که با شرکت‌هایی برخورد کنید که نه تنها هزینه اشتباهات خود را به عهده نمی‌گیرند بلکه به کلی اشتباهات خود را نفی می‌کنند. اتفاقی که چند روز پیش برای من افتاد و هنوز درگیر آن هستم. اگر چه پروسه خرید محصول بسیار آسان و سریع بود اما متاسفانه پروسه پشتیبانی بسیار طولانی و وقت گیر است تا جایی که در فکر اینم که بکلی قید پول پرداختی را بزنم و محصول را از شرکت دیگری بخرم.

به هر حال قصد داشتم با نوشتن این پست از شرکت نت افزار هر چند در سطح خیلی کوچک، تشکر کنم. اگر چه مطمنا همه می‌دانیم که نتیجه و سود نهایی چنین رفتار حرفه‌ای در آخر به خود این شرکت باز می‌گردد.

به دوستانی که به هر نحوی قصد خرید هاست و دامین دارند پیشنهاد می‌کنم خدمات این شرکت را نیز جز انتخاب‌های خود قرار دهند.

در اینجا می‌توانید پلان‌های هاست‌های اشتراکی  این شرکت را مشاهده کنید.

من از سرویس برنزی این شرکت استفاده می‌کنم و با وجود این‌که ویژگی‌های آن بیش از نیاز من است اما دوست دارم پول بیشتری به این شرکت پرداخت کنم 🙂

 

7 دیدگاه برای“تشکر از شرکت نت افراز

    1. خیلی عالیه که کد تخفیف گذاشتین آیا دوباره هم می زارین کد تخفیفات رو که ما استفاده می کنم
      من با نت افراز کار کردم خیلی عالیه هاست های نت افراز و در حال حاظر با چند شرکت دیگر خدمات هاست برای طراحی های فروشگاه خودم استفاده می کنم الان می فهمم که نت افراز بهتر عمل می کنه

  1. با سلام
    بنده هم از خدمات این شرکت استفاده می کنم و پشتیبانی و سرویس دهیشون بسیار عالی است.
    در خصوص صحبت اقای کریمی هم خدمتتون عرض کنم یک اصل اساسی در زمینه وب سایت داشتن اینه که همیشه بایستی چند کپی بک آپ از زمان های مختلف در مکان های مختلف نگهداری کرد تا در موقع لزوم استفاده گردد.
    همچنین جهت استفاده از تخفیف در زمان خرید سرویس ها، کدهای تخفیف زیر قابل استفاده است.

    کد تخفیف 12 درصدی نت افراز
    UC048LCW
    UC701XOL
    UC107FKL
    UC230YKL
    UC821YCB
    UC077HTU

    کدهای تخفیف بیشتر در وب سایت
    https://netafraziha.com/

  2. محمدصادق. یک نکته طوری که من از قوانین و شرایط شرکت های فروشنده هاست از جمله نت افراز خوندم اینکه که هیچ تعهدی نسبت به اطلاعات و داده‌های ما ندارن. اگر مال نت افراز را بخونی نوشته:

    رفع مسئولیت
    خدمات نت افراز به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و “هیچگونه” گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا “هیچگونه” ضمانتی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود. نت افراز “هیچگونه” خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. نت افراز تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود

    یا:

    نت افراز از کلیه داده های روی سرورها شامل فایلها، ایمیلها و پایگاه های داده به صورت هفتگی بکاپ می گیرد. ولی “هیچگونه مسئولیتی” در مورد صحت و بروز بودن آنها ندارد. به طور کلی مسئولیت بکاپ اطلاعات با “خود” کاربران بوده و همه کاربران می بایست پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای نت افراز نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ “هیچگونه” اعتراضی مسموع نخواهد بود

    1. حرفت کاملا درسته علی، به طور کلی شرکت‌های که ارائه دهنده هاست اشتراکی هستن نمی‌تونن خیلی امنیت اطلاعات رو تضمین کنند و به نظرم این مختص ایران هم نیس. توی این مقاله از پلیس فتا نوشته
      « در سرور اختصاصی مسئولیت کامل امنیت به عهده شرکت خدمات Hosting است.
      در سرور اشتراکی امنیت سورس بقیه وب‌سایت‌های بارگذاری‌شده روی آن سرور نیز از اهمیت بالائی برخوردار است لذا معمولا تضمین امنیت بالا در سرورهای اشتراکی صورت نمی‌پذیرد لذا اگر وب‌سایت برای شما از اهمیت بالائی برخوردار است حتما از سرورهای اختصاصی استفاده نمائید.»
      نکته‌ی دیگه اینه که حتی هاست‌های ارائه دهنده‌ی سرور‌های اختصاصی مثل ایران هاست هم هیچ‌جا این تضمین رو به ما نمیدن که مسئولیت رو به صورت کامل قبول میکنن و سعی میکنن تا جایی که میشه دو پهلو صحبت کنن. مثلا ببین توی بخش گارانتی و پشتیبانی این شرکت چی نوشته
      « شرکت تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خرید را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار و برنامه نویسی وب ونرم افزارها ومشکل دامنه ای که نزد دیگران ثبت شده است مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد. شرکت درخصوص اختلالاتی که در اثر اقدامات اشخاص ثالث یا سازمان های مرتبط یا ناشی از اقدامات خود خریدار یا عواملی که خارج از اختیار شرکت می باشد و خسارات ایجادشده مسئولیتی ندارد»
      سری هم به شرکت‌های خارجی زدم مثلا دراپ باکس که یکی از محبوبترین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی فضای ابری به شمار میره. در سراسر بخش امنیت این شرکت هم می‌بینیم که میگن دیتابیس‌ها و سرورهای ما توزیع شده و در کشور‌های مختلفه و از فلان سیستم امنیتی استفاده می‌کنیم اما جایی ذکر نشده که ما مسئولیت قبول می‌کنیم البته نگفته قبول هم نمی‌کنیم.
      جایی هم چیزی با این مضمون نوشته بود که « اگر چه هیچ کسب و کار آنلاینی ۱۰۰٪ ایمن نیست اما ما سعی می‌کنیم اطلاعات شما را حفظ کنیم»
      در کل به نظرم شرکت‌ها در مورد مسئولیت پذیری به خصوص مسئولیت حفظ اطلاعات کاربرانشون سیاست‌های خیلی محافظه‌کارانه و محتاطانه‌ای دارن و به نظر هم منطقی میاد. شرکت‌ها بیشتر از اون که سعی کنند با بیان صریح مسئولیت پذیری مشتری جمع کنن سعی می‌کنند خدمات خودشون رو بهتر کنن تا احتمال از دست رفتن اطلاعات کاربران کاهش پیدا کنه اما این احتمال ۱۰۰٪ از بین نمیره.

      پی نوشت کامنت: قسمت‌های که بولد است توسط من انجام شده.

  3. سلام جناب اسلمی عزیز
    خوشبختانه من هم از خدمات این شرکت استفاده می کنم و همانطور که گفتید باکیفیت ترین و سریعترین خدمات را ارائه میدن و برای رفع مشکل کاربرانشون بیشترین همکاری را میکنن.
    امیدوارم ارائه خدماتشون در آینده هم با همین کیفیت ادامه پیدا کنه و روز به روز بهتر هم بشه.
    موفق باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *