معرفی کانال کار‌ و‌ کسب ( عادل طالبی )

به تازگی با یک کانال خوب در حوزه‌ی کسب و کار آشنا شدم که حیفم آمد آن را اینجا معرفی نکنم. عادل طالبی را دورادور می‌شناختم، او در فضای دیجیتال و کسب و کار‌های دیجیتالی فعالیت و محتوا تولید می‌کند.

او در تلگرام کانالی دارد و در آن به سوالاتی که از او به شیوه‌های مختلف در رابطه با کسب و کار پرسیده می‌شود به صورت پادکست‌های چند دقیقه‌ای پاسخ می‌دهد. من تعدادی از این پادکست‌ها گوش دادم و برداشتم این است که او در حوزه مارکتینگ به ویژه دیجیتال مارکتینگ تسلط خوبی دارد. این را می‌شود از تسلطی که هنگام صحبت کردن و اشرافی که موضوعات دارد فهمید.

عنوان کانال هم برایم جالب بود

اول کار بعداً کسب (یادداشت‌های روزانه‌ی کاملاً شخصی “عادل طالبی” درباره کسب‌وکار، کتاب‌ها، مطالب و مقالات کار و کسبی و غیره)

کانال عادل در تلگرام (کانال کارو کسب)

برای این که بیشتر با فضای این کانال آشنا شوید دو نمونه از پادکست‌های کانال که در جواب به دو سوال است و حداقل برای من خیلی مفید و حاوی نکات ارزشمندی بود را اینجا آپلود کردم.

تبلیغات کلیکی کجا برم؟

در این باره صحبت می‌شود که ممکن است تبلیغات کلیکی اصلا گزینه‌ی مناسب شما نباشد و بتوانید با هزینه‌ی کمتر در بستری دیگر به نتایج دلخواه خود برسید.

 

تفاوت SEO و SEM چیست؟

بیشتر به انواع موتور‌های جستجو به ویژه موتور‌های جستجوی تخصصی می‌پردازد.

 

عادل در دو سه دقیقه‌ی آخر فایل دوم به نکته‌ی زیبایی اشاره می‌کند و می‌پرسد چرا باید محتوای خوب را منتشر و پخش کنیم؟ و در پاسخ می‌گوید تا تولید کننده‌ی محتوا متوجه شود که مسیر را درست می‌رود یا نه

برای آشنایی بیشتر با عادل طالبی می‌توانید سری به وبسایت او بزنید.

 

4 دیدگاه برای“معرفی کانال کار‌ و‌ کسب ( عادل طالبی )

    1. سلام آقای طالبی
      سپاس‌گزاری اصلی را باید از شما کرد که این امکان را از طریق کانال کار و کسب برای من و سایر دوستان فراهم کردید تا بتوانیم از آموخته‌ها و دانسته‌های شما استفاده کنیم.
      به نظرم این کوچکترین نوع قدردانی بود که می‌شد از کارتان کرد.

  1. سلام محمد جان
    من که واقعا استفاده کردم. دو تا فایل صوتی رو گوش دادم.
    من زیاد ایشان رو نمی شناختم ولی با این محتوای شما باعث شد از این به بعد بیشتر بهشون دقت کنم.
    در ضمن مطالب سایتت هم خب تخصصی می نویسی.
    بهت تبریک میگم

    1. سلام حمید جان
      راستش چیزی که عادل طالبی رو برای من جالب کرده پشتکار و تلاشش هست. حداقل توی این دو سه سال من کانالی به خوبی کانال کار و کسب ندیدم. مطمنم از پادکست‌های سری استراتژی ورود به بازار که با هشتگ #ورود می‌تونی پیداشون کنی خوشت میاد.
      در مورد مطالب سایت هم میدونم که صرفا تعارف بود.😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *